من FSGS است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید برای من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من FSGS است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید برای من

آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیمار FSGS مفید است؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی ثابت شده است که در درمان بیماری کلیه، از جمله FSGS بسیار موثر است.
شما می دانید بیماری کلیه سخت به درمان است، چرا که بافت کلیه آسیب دیده سخت به تعمیر هستند، و کسانی که بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم. بنابراین توصیه می کنیم بیمار بیماری های کلیوی را درمان منظم به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است. پیش از آنها می توانند درمان را دریافت کنید، بیشتر شانس آنها می توانید به عقب بیماری خود را.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟
این نوع درمان می تواند بیماری کلیوی به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده را درمان و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
این می تواند به جلوگیری از لخته شدن و حصول اطمینان از جریان صاف و گردش خون تا که به ارائه خون کافی، اکسیژن و دیگر تغذیه به بافت های آسیب دیده کلیه و بهبود و بازسازی سلول های جدید عملکرد کلیه خود را.
علاوه بر این، هیچ عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. بنابراین آن را مناسب برای تقریبا همه بیمار است. اما برخی برای استفاده از این درمان را محدود نیز وجود دارد. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن هستند، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما ارائه رایگان می باشد، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: